rozemarijnbarelds.reismee.nl

Eerste blog.

heei allemaal,

Zoals de meeste van jullie wel weten ga ik in het schooljaar 2015/2016 voor 10 maanden naar Amerika. Ik ga jullie op de hoogte houden van de dingen die meemaak in Amerika en die kan je allemaal op dit blog lezen.

Op 20 november ben ik samen met mijn ouders naar een informatiebijeenkomst van Travel Active geweest in Zwolle. Meteen die avond toen ik thuis kwam van de informatiebijeenkomst heb ik mij aangemeld. Gelijk de dag daarna had ik mijn aanmeldingspakket binnen. Geloof mij dat was echt heel veel werk en heb er een paar weken over gedaan om hem af te krijgen.

Op 13 decemer ben ik samen met mijn ouders naar Arhem geweest voor een Engels intervieuw en een Engelse toets. Ik was best wel zenuwachtig voor de toets alleen dat was echt nergens voor nodig want die was super makkelijk. En het intervieuw ging ook goed.

Nu is het wachten tot dat mijn pakket is goedgekeurd in Nederland en Amerika. En daarna is het wachten op een gastgezin.

Liefs,

Roos

Reacties

Reacties

Mika

Vind ik leuk!

Emma Jonkeren

Heel veel succes roosje! Ik ga je wel missen. ????

marit

wow.. wist het niet maar het klinkt super gaaf! good luck xx

Merel Visscher

Super stoer van je roosje!
ga je wel missen!!!

Rosanne

Heeel veel pleziee Roos!
Ik ga je wel missen hoor!

Dikke kus x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active