rozemarijnbarelds.reismee.nl

Jaa, ik leef nog!

Jaa,ik leef nog;)!

Ik heb eenheletijdniks van mij laten horen omdat ik het heel drukheb gehadmet school en hockey. Het hockey seizoen is nu afgelopen dus ik ga proberen om wat vaker een blog te schrijven. Laat ik maar bij het begin beginnen.

Op 19 augustus vertrok ik met een groep exchangestudentsnaar New York. Wij hebben met ze alle 3 dagen in New York door gebracht. We hebben heel veel gedaan en gezien, zoals 9/11 memorial ,empirestate building , hetvrijheidsbeeld en nog veel meer. Omdat weniet zo veeltijd hadden om alles te bekijken zaten we aan een strak schema vast. Dat was op sommige momenten wat minder leuk. Voor de rest heb ik echt een super tijd gehad in Newyork.

Op 22 augustus vloog ik door naar mijn gastgezin. Ik werd om 9 uur afgezet op het vliegveld en moest daar eerst een paar uur wachten (2,5 uur!!!!) want mijn vlucht vertrok pas om 11:30. Toen ik in Detroit aan kwam werd ik opgewacht door mijn gastgezin. God wat was ik toch nerveus om ze te ontmoeten. Tijdens mijn vlucht van New York naar Detroit was ik alleen maar aan het nadenken over ´zou hetawkwardzijn ??!´ ´Zou ik ze een knuffel geven??! ´ ´Hoe zouden ze nou in het echt zijn??!´ Maar gelukkig viel het allemaal mee , ze waren super aardig dus daar was ik echt blij om. Nadat ik mijn koffer had opgehaald zijn we naar huis gegaan en hebben ze mij een rondleiding gegeven.S´avondshebben we met ze alle gegeten en ben ik om 7 uur al in slaap gevallen omdat ik echt super moe was.

De eerste 2weken voordat school begon had ik elke daghockey trainenen ook al een paar wedstrijden. De eerste training was ik super nerveus want ik kende helemaal niemand. Gelukkigwarenhet allemaal hele leuke meiden. En heb er ook heel veel vriendinnen aan overgehouden. Het team was zo goed dat we het tot de STATE FINALS hebben gehaald ,alleen in definale hebben we net met 0-1 verloren:(

En toen moest ik er na 2 weken toch echt aan geloven,MIJN EERSTE SCHOOLDAG.Wat was ik tochnerveus maar het viel best wel mee. Ik kon gelukkig al mijn lessen vinden en ben niet te laat gekomen ;). Het enige minpuntje was mijn locker , was is het toch....om dat ding open te krijgen. Er is een speciale draai manier om hem open te maken en in het begin was dat een beetje lastig maar gelukkig heb ik dat nu onderdeknie.Volgende week zit het eerste trimester er al weer op en dan heb ik al mijn eersteexamens. De vakken die ik had voor dit trimester zijn : USHistory,Environmentalscience, Advance fitness,Photographyen Studio art. Omdat ik een senior ben betekenddat als ik een B+ voor een vak sta of hoger hoef ik het examen niet te maken. Dat betekend dat ikvolgende weekmaar 2 examens heb :). Dus ikhoef alleen maar maandag endinsdag naar school en daarna heb ik althanksgivingbreak.

Dit was het wel zo´n beetje , ik laat snel weer van me horen!

Liefs,

Roos

Reacties

Reacties

Mikadoos

Good that you got everything under the knee !! Miss you

Daddy

Well done girl. Keep us informed and add some pictures.

Esther

Hey buurmeisje, wat ontzettend leuk om even te lezen en wat komen er leuke foto's voorbij op Facebook, Ik vind je echt een all american girl. Je lijkt er naadloos in te passen.

Blijf erom genieten!! Het avontuur is weer voorbij voor je er erg in hebt :(

Groetjes!

Robin-Jess

Heel veel plezier Roosje!!!

Robin-Jess

Heel veel plezier Roosje!!!!????

OMA

Leuk dit te lezen,en toi toi met je examen . laat maar weten hoe het is gegaan. Liefs Oma.( Ons nachtelijke contact blijft.)

pieter steendam

wat leuk

Gerda (moeder Trude)

Hey Roos, ik/wij blijven gelukkig via Truud op de hoogte hoe het met je gaat. Maar zo'n blog is toch ook heel erg leuk om te lezen hoor!, dus blijven schrijven hè!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active