rozemarijnbarelds.reismee.nl

Gastgezin !

Na heeeel lang wachten ben ik donderdag gebeld door Travel Active ( TA ) met goed nieuws. Ik was woensdag al van de Ayusa site af maar omdat ze dicht waren die dag moet ik wachten tot donderdag. Ik heb een gastgezin!!!!!

Ik ga wonen in Chelsea dat ligt in Michigan. Chelsea is een klein dorpje met ongeveer 5000 inwoners. En ongeveer een uurtje rijden van Detriot . Ik ga daar wonen bij Kris en Sharon hun twee dochters Julia en Makayla en hun hond Moose. Ik ga naar een Chelsea high school. Ik word waarschijnlijk een senior en dat betekend dat je in het laatste jaar van high school zit en dat ik ook graduation mee mag maken.

Aankomende woensdag vertrek ik met nog meer exchange students voor een paar dagen naar New York en zal op 22 augustus doorvliegen naar Detriot en dan naar mijn gastgezin. MIjn school begint op 8 september dus ben kan gelukkig eerst nog aan het tijdsverschil wennen.

Mijn volgende verhaal komt na New York

xx Roos

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active