rozemarijnbarelds.reismee.nl

Daar ben ik weer!

Hoihoi,

Het duurde even maar daar ben ik weer! Ik moet echt proberen vaker een blog te gaan schrijven maar ik vergeet het gewoon! Maar gelukkig papa( mijn grootste fan!) die herinnert mij eraan om er weer 1 te schrijven.Thanks pap!

Wink


Een paar weken geleden is het nieuwe trimester gestart dus dat betekend nieuwe vakken.Mijnrooster voor dit trimester is Hitler klas ( eigenlijk heet het anders maar iedereen noemt hethitlerklas want het is een geschiedenis klas overhitler) Math,Foresicscience, Advance fitness, en Spaans. Ja mensen ik ben Spaansaan het leren. Tot nu toe zijn al mijn cijfers nog goed hopen dat dat aan het eind van het trimester ook nog zo is.

Nadat het nieuwe trimester was gestart hadden we twee weken school en toen was het alweer tijd voor Christmas break! Heerlijk 2 weken vakantie. Het eerste weekend van de vakantie hebben we niet zoveel gedaan dus was een lekker rustig weekend! Die maandag ben ik met mijn host moeder en zussennaarCharlevoixgereden want daar wonen de ouders van mijn hostmoeder.Ik ben er wel achter gekomen dat 5 uur in de auto zitten is niet mijn ding is.We hadden daar een kerstdinneren toen zijn wewoensdagweer naar huis gegaan. Donderdag ochtend zijn we naar Grand Rapids gegaan naar de familie van mijn host vader. Weer lekker 2,5 uur in de auto zitten. Daar aangekomen hebben we weer een kerstdinnergehad en daarna moesten we snel weg want we moesten mijn host zus afzetten ergens want die ging naar haar vader in Chicago. Nadat we haar hadden afgezet op een plek waar haar vader haar kwam ophalen zijn we weer naar huis gegaan en hebben we de rest van de dag lekker niks gedaan! Op vrijdag was het dan eindelijk kerst !!! Ik werd om kwart over 5!! Ja dat lees je goed kwart over 5 al wakker gemaakt door me host zusje dat ik naar beneden moest komen omdat we cadeautjes gingen uitpakken. Nadat alle cadeautjes waren uitgepakt ben ik weer terug naar boven gegaan want ik kon nog wel wat slaap gebruiken. Die middag ben ik naar een vriend gegaan om daar kerst te vieren en mijn host familie die had andere plannen. De rest van het weekend heb ik niks gedaan dus dat was een lekkerrustigweekend.


Van maandag tot vrijdag heb ik bijNoamigeslapen dat is een vriendin van mij en zij is ook een exchange student uit Nederland. Ik was de hele week bij Naomi omdat mijn host familie weer terug ging naarCharlevoixalleen ik wou liever oud en nieuw vieren met vrienden dus daarom ben ik niet mee gegaan. Die week dat ik bij Naomi was hebben we niet zo super veel gedaan. We zijn twee keer naar demallgeweest om te shoppen en de rest van de dagen zijn we gewoon thuis gebleven. Op 31 december had ik om 6 uursavondsmet papa en mamagefacetimedwant het was toen 12 uur in Nederland. De rest van de avond hadden we een klein feestje bij Naomi thuis met wat vrienden. Dus was een gezellige avond. Die vrijdag ben ik weer naar huis gegaan en heb ik de rest van de vakantie niks bijzonders gedaan.

Ik laat snel weer wat van mij horen!!

XX Roos

Reacties

Reacties

nellie b.

Het gaat goed met niet veel doen daar!! ha ha ,blij dat je het naar zin hebt,succes verder met school. en vooral het SPAANS.
Liefs OMA

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active